Teamowe zmagania Kamila i Rafała nad ich ulubioną wodą. Ananas i Punkt G mocne zdecydowane zapachy zwycięzcą w walce z słabo żerującymi karpiami …

Członkowie Teamu WB Kamil z Rafałem  zakończyli właśnie swoją kilku dniowa zasiadkę nad pięknym zbiornikiem i jednocześnie ich ulubionym a mianowicie łowisku Dobro Klasztorne. Woda nie należy do łatwych. Łowisko jest bardzo chimeryczne i warunki atmosferyczne mają na tej wodzie bardzo duże znaczenie. Każdy punkt spadku ciśnienia wpływa za zachowanie i żerowanie ryb.  Kilka słów i porad od chłopaków jak łowić nad tym zbiornikiem. Zapraszamy  …

… Wytypowaliśmy odpowiednie głębokości na których kładliśmy zestawy. Priorytetem  dla nas było zlokalizowanie ryb. Wiedzieliśmy iż jest bardzo słabe żerowanie ryb więc najważniejsze dla nas było ich znalezienie i przechytrzenie. Głębokości na jakich kładliśmy zestawy było to 3m, 6m ,8m , 9m. Brania z któreś z wymienionych z głębokości wyznaczyło by nam i jednocześnie pomogło w namierzeniu ryby w łowisku. Zanętę jaką przygotowaliśmy dla karpi i jaką nęciliśmy swoją miejscówkę był to pelet, kukurydza, kulki, zupy zapachowe.  Postawiliśmy na  kulki z serii Ananas i śmierdząca nuta jaką jest Punkt G. Oby dwie nuty zapachowe zdały egzamin na 5 z plusem. Dwie rybki złapane choć nie największych okazów, ale dla nas liczy się karp a nie jego kilogramy. Uważamy  to za sukces ponieważ tak jak wcześniej wspomniałem ryby nie miały ochoty z nami w ogóle współpracować. Zapraszamy na film z zasiadki który już niebawem na kanale YT, na którym pokażemy jak przygotować zanętę , zestawy końcowe i oczywiście rybki. Pozdrawiamy serdecznie i do następnego spotkania.  Pozdrawia Rafał Łaskarzewski i Kamil Więckowski.

Dla chłopaków GRATULACJĘ  i zapraszamy na film.