Wiosenne karpie Michała.

Kolejne wieści od klubowicza Michała z nad wody. Wspólnie z przyjaciółmi wybrał się na pobliską wodę w poszukiwaniu wiosennych karpi. Zapraszam do zapoznania się z relacji Michała …

…  Witam po ostatniej zasiadce z moim przyjacielem  Karolem postanowiliśmy że święta wielkanocne spędzimy nad wodą i tez tak uczyniliśmy. Do zasiadki przygotowywaliśmy się 2 dni przed wyjazdem,  prowiant i oczywiście graty karpiowe. Na łowisko dojechaliśmy na godz 18.30 szybka rozmowa z właścicielem i ruszamy na stanowisko. Tym razem mieliśmy stanowisko takie że auto było parę kroków od nas. Zaczęliśmy od wędek, wywózka lokalizacja miejsca i zestawy lądują w wodzie. Postawiłem na Donalda a Karol na zimną wodę i truskawkę krem. Natomiast brat Karola Jakub na punkt G i Ananasa. Pierwsze branie nastąpiło o godz. 21.30 u kuby Ananas 16mm+sztuczna kukurydza. Szybki hol i ryba ląduje w podbieraku.  Był to karp o masie 5.50kg. Następne brania były w nocy. Na moje zestawy jedno o 00.30 i drugie o godz. 1.50 lecz ryby się spięły. Noc była bardzo zimna bo -6 .Rano pobudka kawa śniadanie i działamy zmieniamy zestawy. Moje zestawy standard Donald a chłopaki wymienili się kulkami Karol postawił na ananasa a kuba na truskawkę. Pierwszy odjazd był u Karola 7.80kg karp zasmakował się w ananasie. Szybka sesja zdjęciowa i do wody. Następne branie nastąpiło o godz. 20:11 był to piękny karp o masie 7.50kg na kulkę Donald 16mm na moim zestawie. Kolejne  branie miale o godz. 23:20 szybki hol i jest w podbieraku. Nie robiliśmy fotki ze względu na pogodę deszcz i śnieg dawał popalić. W niedzielę rano obudziły nas dźwięk z centralki Kuby miał piękny odjazd, zapowiadało się na dużą sztukę. Lecz był to baczek o masie 4kg. Jakub złowił razem 6 karpi, Karol 4szt a ja  złowiłem 3szt. Niedziela była dniem bardzo ciężkim ze względu na pogodę deszcz  z śniegiem lal cały dzień a w nocy z niedzieli na poniedziałek padał śnieg. Zasiadkę uważam za udana dlatego że każdy z nas miał styczność z rybą. Teraz robimy 2 tygodniowy odpoczynek. Planujemy następna sąsiadkę lecz już na naszych wodach Pzw. Pozdrawiamy Serdecznie.

Serdeczne gratulacje dla Chłopaków a tym którzy jeszcze nie odbyli swoich pierwszych zasiadek życzymy powodzenia.